Er is schade, een barst, een kras of een gat in de vriezer

Laatst bijgewerkt 17/03/2020 16:07

Probleem

  • Mijn vriezer / koelkast /koel/vriescombinatie / wijnkoeler is beschadigd.

Geldt voor

  • Vriezer
  • Koelkast
  • Koel/vriescombinatie
  • Wijnkoeler

Oplossing


1. Als de schade ontdekt is tijdens het uitpakken van het apparaat, neem dan onmiddellijk contact op met uw winkelier om te achterhalen of dit tijdens de levering beschadigd is. 

Probeer het apparaat niet aan te sluiten of te gebruiken.    

2. Als de schade na de installatie en het eerste gebruik ontdekt is, neem dan contact op met uw installateur om te controleren of het tijdens installatie beschadigd is.

3. Als de schade het gevolg is van iets dat in het apparaat bewaard wordt of andere mechanische oorzaken, een gat of een barst kan bijvoorbeeld gecamoufleerd worden met een allround afdichtmiddel. 

Controleer of het afdichtmiddel goedgekeurd is voor gebruik in omgevingen waar voedsel wordt bewaard. 

4. Als de scharnieren, verlichting of andere onderdelen beschadigd zijn, kunnen ze eenvoudig vervangen worden.   

Als uzelf onderdelen wilt vervangen, dan kunt u onderdelen, accessoires en verzorgingsproducten in onze webshop vinden. 

5. Neem contact op met onze erkende servicedienst.

Als de bovenstaande adviezen het probleem niet oplossen, raden we u aan een bezoek van een servicetechnicus aan te vragen.

Boek een technieker
Boek een technieker

Maak online een afspraak met één van onze gekwalificeerde Electrolux techniekers en ontdek onze professionele service bij je thuis.

Wisselstukken en accessoires
Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.