Wanneer ik mijn geïntegreerde koffiemachine gebruik, smaakt de koffie niet lekker

Laatst bijgewerkt 17/03/2020 15:24

Probleem

  • Wanneer ik mijn geïntegreerde koffiemachine gebruik, smaakt de koffie niet lekker

Geldt voor

  • Geïntegreerde koffiemachine

Oplossing


1. Controleer de grofheid van het koffiepoeder en herstel de positie van de knop naar de fabrieksinstelling (positie 4 en 5).

Opmerking: Draai de knop alleen wanneer de motor van de molen werkt.

Ga met één klik tegelijk verder totdat de koffie is zoals u het wilt. Het effect is pas zichtbaar nadat twee koppen koffie zijn gezet. Het wordt afgeraden om het pak koffie langer dan 10 dagen open te laten.

2. Neem contact op met een erkend servicecentrum.

Als de bovenstaande suggesties het probleem niet oplossen, raden we u aan contact op te nemen met een geautoriseerd servicecentrum.


Boek een technieker
Boek een technieker

Maak online een afspraak met één van onze gekwalificeerde Electrolux techniekers en ontdek onze professionele service bij je thuis.

Wisselstukken en accessoires
Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.