Probleem
- De applicatie kan geen verbinding maken met het apparaat
- Het display toont "verbindingsfout"
- Het bericht "Kan geen verbinding maken met uw WiFi" verschijnt op het scherm
Geldt voor
- Toestellen met connectiviteitsfunctie
Oplossing
1. Alleen geselecteerde apparaten die het connectiviteitssysteem ondersteunen, zijn compatibel met de toepassing.
Het apparaat is mogelijk niet uitgerust met het verbindingssysteem.
Als dat niet het geval is met uw apparaat, heeft u mogelijk problemen met de WiFi-netwerkverbinding OF is het apparaat mogelijk niet geregistreerd.
2. Controleer of uw mobiele apparaat is verbonden met het draadloze netwerk.
Controleer uw draadloze netwerk en router. Start de router opnieuw op.
3. Neem contact op met uw serviceprovider als er problemen zijn met het draadloze netwerk.
4. Plaats de router zo dicht mogelijk bij het apparaat
5. Configureer het apparaat en het mobiele apparaat opnieuw
Het apparaat, het smartapparaat of beide moeten opnieuw worden geconfigureerd omdat een nieuwe router is geïnstalleerd of de routerconfiguratie is gewijzigd.