Aangesloten apparaten - De applicatie kan geen verbinding maken met het apparaat

Laatst bijgewerkt 18/03/2020 12:26

Probleem

  • De applicatie kan geen verbinding maken met het apparaat
  • Het display toont "verbindingsfout"
  • Het bericht "Kan geen verbinding maken met uw WiFi" verschijnt op het scherm

Geldt voor

  • Toestellen met connectiviteitsfunctie

Oplossing


1. Alleen geselecteerde apparaten die het connectiviteitssysteem ondersteunen, zijn compatibel met de toepassing.

Het apparaat is mogelijk niet uitgerust met het verbindingssysteem.

Als dat niet het geval is met uw apparaat, heeft u mogelijk problemen met de WiFi-netwerkverbinding OF is het apparaat mogelijk niet geregistreerd.

2. Controleer of uw mobiele apparaat is verbonden met het draadloze netwerk.

Controleer uw draadloze netwerk en router. Start de router opnieuw op.

3. Neem contact op met uw serviceprovider als er problemen zijn met het draadloze netwerk.

4. Plaats de router zo dicht mogelijk bij het apparaat

5. Configureer het apparaat en het mobiele apparaat opnieuw

Het apparaat, het smartapparaat of beide moeten opnieuw worden geconfigureerd omdat een nieuwe router is geïnstalleerd of de routerconfiguratie is gewijzigd.


Was dit artikel nuttig?

Boek een technieker

Maak online een afspraak met één van onze gekwalificeerde Electrolux techniekers en ontdek onze professionele service bij je thuis.

Wisselstukken en accessoires

Vind originele wisselstukken voor jouw toestel in onze webshop en laat ze leveren tot aan je deur.